Friday 29 July 2011

 täna siis enne laagrist äratulekut tegime mathildega paar pilti.. me ikka suht sarnased..
 peale seda oli mingi 3 h sõit.. siis piknik kuskil.. ja siis pidime otsoga hüvasti jätma.. mis oli suht nukker minujaoks.. kuna oli kolm kutti kellega sain kõige paremini läbi, otso üks neist. aa õnneks ta soomest ning ta käib suht tihti eestis.. lohutus missugune
samuti andsime intervju mingile ajalehele, again..see teine kord siis juba kui me ajalehes.
peale piknikut oli 2h sõit saint louisi.. nu nalja sai seal autos..
kirjutasime aadresse ülesse ning jutte üksteisest jne..

BTW!!! Ma olen MISS WHINY CAMPER! Igaüks sai mingi nö diplomi.. räme diplom see ka noo :D
nu me kõik vingusime.. aa ma vist olin kõvema häälega lihtsalt ja jäin rohkem silma enda vingumisega..
kuna ükspäev mathilde ütles korraldajatele näkku et "Program sucks" vot.. aa elan üle.. see oli kõigest malin kes selle nime mulle mõtles :D

homme shoping jälle. siis ülehomme pean tegema enda head kooki jälle :) ja esmasp lennukile.. täiega kiiresti aeg läks ikka.. ikka liiga kiiresti!

No comments:

Post a Comment