Sunday 31 July 2011

eile feilisime jälle.. robert lubas enne laagrisse minekut et tagasitulles teeb meile peo.. meie arvasimegi et toimub. mina olin suht tavaliselt riides, aa mathilde ja sophiel olid kleidid seljas (hea et kontsi ei pannud) lõpuks oli niiet, et olime üldse pesapalli mängimas, siis mingi veeasjal (kus saime läbimärjaks) ning selle kartiga sõitmas... eimis, see oli ka väga tore :)
sõime jäätist jne..
doruk, kes on 21 aastane, ta läks alexiga pubidesse.. niiet, kõik 'alakad' olid koos, olime 5'kesi :)

ja homme.. ja homme sõidan juba eesti poole.. imelik mõelda

täna tegin kooki ka, kuna siia tulevad külalised, 20 inimest..
aa minu minu koogipõhi on nagu purustatud küpsised.. siis see oli suht feill.. tim (hostbrother) aitas mind natukene asjadega, et nh kus mis asub.. siis tahtsin need küpsised katki teha (eestis teen miksriga), kuid siin tegin selle haamriga, millega liha löödakse :D ehk teate?
üldse see kook tuli feil ma arvan.. õhtul teen muffineid ka :)

No comments:

Post a Comment