Friday 29 July 2011

"seal on kõik lipud!" V.a. Eesti!
nad lihtsalt ei tea et eesti olemaski ongi.. see oli juba mingi kolmas koht kus eesti lippu polnud..


 Käisime vaatamas kohta, kus oli 2 kuud tagasi tornaado
See oli kool
 -300 inimelu
- 18 kooli oli, 8 järgi
- 4000 elumaja kahjustatud
- 10 km raadiuses
- täiesti maatasa maju umbes 50...
 üks parimaid osasi usa tripi juures.. kuigi seda kõike oli nii kurb vt
 Eimis.. ilmaga on vedanud :D:D
 To my boy

 nii käivad lood siin
 mu lemmik t-särk. otso oma.. deem.. tahan endale

mulle alles nüüd jõuab kohale et olen päriselt usas.. nüüd kui ma pean esmasp sammud lennujaama poole seadma.. so sad so sad.. laagri rahvas ka veel niiniii super.. otso tuleb mulle külla ka millagil (nu tln.. ta soomest).. on kutsutud külla ka.. nagu nt taani, saksa, türgi.. jnejne.. love it..

täna käisime shoppamas.. maitaha teada kui palju ma raha olen raisanud.. ning ma arvasin et mu kohver ei lähe kinni, kuigi mul niiiii palju ruumi veel.. niiet laupäeval võime rahulikult veel shoppama minna..

homme lahkume laagrist (olime siin üldse 6 päeva kõigest), lähme essasse perre tagasi.. i hope that's gonna be fun..

No comments:

Post a Comment