Tuesday 26 July 2011

 miks me peame igal hommikul kell 10 väljasõitma, kui järgmises kohas me lihtsalt passisime tund aega?!?! ei maisaa malinist kohe üldse aru.. lootsin laagrist rohkem, kuid hetkel see sakib.. inimesed siin on küll väga toredad jne (ma mõtlen noori) aga jep, muuga pole rahul. olen 3 reeglit juba rikkunud.. aa, viimasel päeval peame kirjutama kirja kas meeldis laager või ei..arvake mida ma kirjutan sinna? :D

meie tänane waterpark.. seal oli üks toru.. üks ujumis bassein ning üks laste bassein. jei, waterpark..ja sain täna tõestust sellele et võrkpallis ma pole hea !
 Samuti tuli seal minu juurde üks kutt.. küsis "kas sa oled euroopasst?" ütlesin jah.. siis tüüp jooksis teiste kuttide juurde ja kõik mingi "ouhh, coool.. so nicee" just, teine maailmailme vms :D
peale seda läksime bingot mängima, karoket laulma (milles täielikult feilisime,tüdrukud) ning sööma
 seal hakkas vahepeal igav jep
 eating time
 ofc et kaotasin selle mängu
 meie tuba ühest kandist.. kohe näha et plikade tuba.. :)

nädal kõigest veel

1 comment:

  1. Nädal veel ja terve postituse otsustasid vinguda. Pole ime, et sulle diplom anti. Ürita veidi oma aega nautida ;)

    ReplyDelete