Monday 1 August 2011

 niisiis, alustan sellest kui astusin lennujaama uksest sisse.
check-in tehtud, kohver antud ja kõik okei. mathildega jätsin ka hüvasti, saaaddd !!
siiis.. enda terminali leidsin väga ilusti ülesse ja lõpuks olin Chicagos.. kõik oli tipptopp..
siis pidin kohvri välja võtma (kuna ema oli siia tulles öelnud seda mulle).. läksin siis õigesse kohta, telekast näitas st.louis.. ootasin ootasin.. istusin.. ootasin.. ning järsku kadus st. louis ekraanilt ära ja mul kohvrit pole :D küsisin töötajatelt.. essa ütles et kuskilt pean välja võtma, teine ütles et kindlalt ei pea.. mõtlesin, et ahh küll jõuab eestisse..  (pidin sp  seisma 25 meetrises järjekorras, mis läks õnneks kiiresti ja leidsin enda terminali ülesse.)
kui olin enda terminalis juba.. siis mõtlesin et küsin üle kohvri kohta (mul oli 1,5h aega) siis tüüp ütles.. jah sa pead kohvri välja võtma, aa sul pole aega enam.. tore teada, et mu kohver chicagosse jääb jep.. mingi naine tuli siis ja ütles et eiei sa võid rahulik olla.. aitäh ! :)

siis.. hakkasime lennukile kõik minema. tavaliselt ma ei trügi essaks.. ootan kuni pisike järjekord siis sipsan vahele.. siis tuli kõne töötajale "stop bording!" WHAT?!?! ma tahan eestisse.. siis teine naine "but we have 14 person more" teine mees mu kõrval "I'm sorry" pakkuge kas ma ei olnud närvis.. kui veel uksed sulgetakse?:D:D
siis tuli uus kõne, et võite lasta sisse..

Leidsin koha, suht normaalse naise kõrval ja aknaääres..
kell 3:35 pidime välja sõitma ja kell 5:00 sõitsime välja.. kuna lennukiga oli mingi jama.. ning terve selle aja passisime lennukis.. akna äärsetel oli veel soendus ka sees, kuna muidu meil hakkaks külm seal õhus vms. mis te arvate kui hea tunne oli seal 1,5h istuda.. lõksus ja oli tunne nagu oleksin saunas :D
see selleks.. lõpuks saime lendu igatahes..

sõitsime mingi 45 min.. hakati toitu jagama "Pasta or piff?" AGAIN? Kui tulin siia siis küsiti sama.. ja siis oli pasta bullshit.. pihviga ei hakanud riskima ja võtsin pasta jälle, seekord oli parem. mina jõudsin söödud, kuni hakkas töötajatel hull jooks pihta.
jooksid kilekottidega et kõik andke enda söögid ja asjad ära.. siis kapten "we gonna turn back in chicago!" aam.. siis olid küll juba pisarad silmas.. siis lisas "we gonna stay here all night!"

jõudsime chicagosse tagasi.. maandusime.. ning siis juba naersin ma omaette... kuna meid ümbritses mingi 2 tuletõrjeautot ja 3 vilkuritega autot.. hädamaandumine.. kui olime peatunud, kõik plaksutasid (lugege: aitäh et ellu jäime!)

lõpuks sattusin kokku 6 eesti kutiga ja ühe pliksiga, kellega mul niiiii joppas.. ma oleks vist siia eluksajaks jäänud kui teda poleks olnud..

homme hakkame kuhugi sõitma.. ja kolmapäeval oleme tlns.. täna peatume lennujaama poolt antud hotellis, mis suht luks minujaoks :D

meie tuba
vaade aknast, lennujaamale :D


No comments:

Post a Comment